Dział przygotowany dzięki współpracy z ogólnopolskim miesięcznikiem Kurier Drzewny.
Pierwsze pytanie w konkursie z Festoolem
- Szczegóły
- Kategoria: Aktualnosci
- Odsłony: 3186
Rozstrzygnięcie pierwszego pytania.
Więcej o tej frezarce znajdziecie tutaj: Frezarka górnowrzecionowa Festool OF 1400 EBQ
Punktacja:
1. Łukasz Turowski - 25
2. Adam Przystarz - 18
3. Paweł Paluch - 15
4. Marcin Lukoszek - 12
5. Marcin Pawlik - 10
6. Paweł Kaczor - 8
7. Radosław Rzeszutek - 6
8. Dariusz Włodarski - 4
9. Ireneusz Maciąg - 2
10. Szczepan Słodkiewicz - 1
11. Jakub Januła - 0
12. Adam Chlebowicz - 0
13. Sławomir Ćwiek - 0
14. Stanisłąw Giermek - 0
Proszę o dawanie odpowiedzi pod pytaniem i tylko na Facebooku
II konkurs na Facebooku z Festoolem
- Szczegóły
- Kategoria: Aktualnosci
- Odsłony: 3447
Już w poniedziałek (09.05.2001) rozpoczynamy II konkurs na Facebooku. Zagadnienia będą dotyczyły elektronarzędzi Festool.
W kolejne cztery poniedziałki o godz 20tej będzie publikowane nowe pytanie.Będzie to detal elektronarzędzia. Trzeba oczywiście odgadnąć co to za model narzędzia (samo hasło np "szlifierka mimośrodowa" nie wystarczy). W kolejne dni będą publikowane na stronie Festoola kolejne detale narzędzia. Można oddać wiele głosów z czego liczy się pierwszy głos oddany ostatniego dnia oddania głosu przez uczestnika
Regulamin konkursu:
1. Organizatorem konkursu jest portal TechnikiStolarskie.pl .
2. Konkurs trwa od 09.05.2011 do 03.06.2011 (cztery tygodnie = cztery etapy konkursu) i prowadzony jest na stronie:
http://www.facebook.com/pages/Techniki-Stolarskie/163197117061564#!/pages/Techniki-Stolarskie/163197117061564
3. Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest rejestracja na portalu TechnikiStolarskie.pl. Rejestracja ta jest bezpłatna.
4. W konkursie chodzi o rozpoznanie maszyny Festool na podstawie zdjęć wybranych detali. Każdy z czterech etapów konkursu oznacza inną maszynę do odgadnięcia. Zdjęcia-podpowiedzi, przedstawiające kolejne szczegóły maszyny, publikowane będą na stronie www.festool.pl od poniedziałku do czwartku o godzinie 20:00.
5. Każdy uczestnik konkursu może oddać tylko jeden głos dziennie. W przypadku oddania wielu głosów przez jedną osobę, liczy się pierwszy głos z danego dnia.
6. Za prawidłową odpowiedź uznajemy nazwę modelu narzędzia np: POLLUX 180.
7. W każdym etapie konkursu punktowane jest 10 pierwszych prawidłowych odpowiedzi. Punkty przydzielane są następująco: 25, 18, 15, 12, 10, 8, 6, 4, 2, 1.
8. Nagrodzone zostaną 3 osoby, które w czterech etapach konkursu zdobędą najwięcej punktów.
9. Nagrodami są plecaki, torby, koszulki i inne gadżety Festool.
10. W konkursie nie mogą brać udziału pracownicy firm dostarczających maszyny i artykuły dla meblarstwa i przemysłu drzewnego.
11. Fundatorem oraz podmiotem odpowiedzialnym za przekazanie nagród uczestnikom jest Festool.
Nagroda za I miejsce:
Nagroda za II miejsce:
Nagroda za III miejsce:
Relacja SCM Group Polska Drema 2011
- Szczegóły
- Kategoria: Aktualnosci
- Odsłony: 2918
Tegoroczna Drema była dla SCM Group bardzo udana. Wszystkim, którzy odwiedzili nasze stoisko serdecznie dziękujemy, a pozostałych zapraszamy do obejrzenia naszego stoiska na poniższym filmie.
Rynki w Polsce i Rosji odnotują wzrost
- Szczegóły
- Kategoria: Aktualnosci
- Odsłony: 2923
Rynki w Polsce i Rosji odnotują wzrost
Rozmowa z Wojciechem Gątkiewiczem, prezesem Grupy Pfleiderer Grajewo SA.
„Kurier Drzewny”: W jakim stanie jest obecnie rynek dla produktów Pfleiderer’a?
W.G.: Zaobserwowaliśmy poprawiającą się koniunkturę na naszych kluczowych rynkach, czyli w Polsce i Rosji. Jeżeli chodzi o Polskę, to w pierwszym półroczu zauważyliśmy dynamiczny rozwój exportu naszych mebli. Pamiętamy, że eksport stanowi 80 proc. naszej produkcji. Rynek rodzimy w tym okresie nas zawodził/nie spełniał naszych oczekiwań. Natomiast w czwartym kwartale 2010 i na początku roku 2011 zaobserwowaliśmy wyraźne odbicie. Dzięki temu nasze moce produkcyjne były wykorzystywane w 100 proc.
Niestety jeżeli chodzi o rynek krajowy, to można z pewnością stwierdzić, że obniżenie popytu i stosowanie przez fabryki meblowe polityki skrajnie niskich cen, zepsuło go i powrót do normalności sprzed kryzysu będzie bardzo długim procesem. Natomiast w Rosji popyt odbudowuje się bardzo szybko w stosunku do wrażliwości tego rynku na zjawiska kryzysowe. Spadek produkcji płyty wiórowej w 2009 r. wynosił 21 %. Natomiast w okresie od 2009 do 2010 r. w związku ze wzrostem popytu produkcja płyty wróciła do poziomu z roku 2008. Według prognoz w 2011 roku spodziewamy się 5 % wzrostu popytu na nasze wyroby w Polsce i 10 % na rynku rosyjskim.
Akademia Festoola
- Szczegóły
- Kategoria: Aktualnosci
- Odsłony: 3509
Po wakacjach TechnikiStolarskie.pl razem z Festoolem rozpoczynamy cykl filmów szkoleniowych "Akademia Festoola". Będą to kilkuminutowe filmy (oraz tekst do nich) jak poradzić sobie np. z zapychaniem papieru w szlifierkach mimośrodowych. Nie będzie to reklama urządzeń tylko instruktaże (z zastosowaniem narzędzi Festoola).
Filmy będziemy prezentowali oczywiście na TechnikiStolarskie.pl i oczywiście będę Was informował o nowej lekcji.
Padła nawet koncepcja abyście sami zaproponowali tematy jakie mamy poruszać
Proszę więc o propozycję i wybierzemy kilkanaście najciekawszych tematów.
PS: W maju będzie także kolejny konkurs na FB z... Festoolem! Szczegóły niebawem.